Kuala Lumpur - 09. 06. hétfő

2010.09.09. 13:15 medansz

 

Reggel a szállodában reggeliztünk, ahol olyan választék volt, hogy ha itt lennénk egy hónapig sem kóstolnánk meg mindent. Mondjuk amúgy én kb. a 80-90%-át biztos nem enném meg. Majd valamikor készítünk fényképeket is. Peti elindult dolgozni, én pedig városnézőbe.

 Hétfő délelőtt a Little India-ban kezdtem a városnézést. Ez egy hatalmas bazár. A helyiek vásárolnak itt leginkább, de azért néha lehet túristákat is látni. Rengeteg fejkendőt lehet venni, különböző színekben, mintákkal, hozzá mindenféle brossokat. Nagyon sok selyemvirágárus volt, gyönyörű csokrokat, diszeket csinálnak.

 Sok virágról messziről nem mondaná meg az ember, hogy nem igazi. Utcai büfék, pénzváltók, ruhaboltok, áruházak, édességek, mecset, ékszerboltok, szóval rengeteg minden van. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Helyi asszonyok válogathatnak bőven 

 

Negara mecset-et (Masjid Negara avagy Nemzeti mecset). Modern, hatalmas épület. Klang és Gombak folyótorkolatnál található, ahol Kuala Lumpurt alapították.

A mecsetet a következő időpontokban lehet látogatni: pénteken 15:30-16:00 és 17:30-18:30, a többi napon 9:00-12:00, 15:00-16:00 és 17:30-18:30. 

 

Nem sikerült bemennem a mecsetbe, mert persze imaidőben értem ide, de kívülről is nagyon szép volt.  

 1909-ben épült, Mugbal stílusban. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A folyó torkolata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Merdeka tér felé haladtam tovább, ahol több látnivaló van. Ez a függetlenség tere. 

 

 

 

Sultan Abdul Samad Building

üresen áll jelenleg, régi városháza.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Royal Selangor Club

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 National History Museum

 

 

 

 

 

 

 

 

 Állami zászló talpazata és krikett pálya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Textilmúzeumot egyenlőre kívülről néztem meg, később majd bemegyek, ha lesz rá még idő. 

 

 

 

 

 

 

Elértem a Chinatown-hoz, azon belül is a Petaling utca beli piachoz. Már a piac előtti részen sok bolt van, ahol rengeteg gyönyörű ékszereket, hajdíszeket, csattokat, különböző dolgokat árulnak, nem olyan áron, mint otthon. Állatkereskedést is láttam, több fajta aranyos kiskutyával, teknősöket, nyulakat, degukat… itt még el akartam menni megnézni egy kínai templomot, de jött a monszun és így lemondtam róla, helyette bementem a kínai piacra nézelődni.

Majd, amikor már nem szakadt az eső, elindultam hazafelé. Útközben egy KFC-be beszereztem ennivalót, aztán be a szállodába. Este Petivel visszamentünk az éjszakai piacra. Vett is egy karórát. Az órára írt ár negyedét mondta az eladó, aztán annak az árnak majdnem a feléért elhoztunk.

Láttunk  több érdekes gyümölcsöt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utána még egy itteni büfészerűségbe beültünk vacsorázni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majd visszamentünk a szállodába. 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://medansz.blog.hu/api/trackback/id/tr62282669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása