Kuala Lumpur - 09. 09. Csütörtök

2010.09.30. 21:20 medansz

Reggeli a szállodában. Peti ment dolgozni szokásosan. Utána elmentem Monorail-el (a magasvasúttal) 4 megállót, a Merdeka állomáshoz.

 

 

 Ahova mentem, az a térkép szerint Merdeka  állomás néven fut, de a vasútnál már Maharajalela volt kiírva. Megvettem 4 megállóra 1.60 Ringitért a jegyet, és leszálláskor szokásosan megetettem a kijáratnál lévő gépet a mágnescsíkos jeggyel, ami egyáltalán nem megszokott módon nem volt hajlandó kinyílni.

Egy ott dolgozó ember látta bénázásomat, odajött segíteni, megvizsgálta a jegyemet  és közölte, hogy 4 megállóra kellett volna venni. Mondtam, hogy én annyira vettem, de ez őt nem hatotta meg, végül rá kellett még fizetnem 0,40 Ringit-et, hogy ki tudjak menni.

Ebben a városrészben  találtam két kínai templomot. Az elsőnek nem tudom a nevét, a térkép sem jelölte.

  A másik az, amit két nappal korábban a monszun miatt nem tudtam megnézni. Ez a Chan See Shu Yuen kínai templom volt, Malájzia egyik legrégebbről fennmaradt buddhista temploma. 1906-ban épült, a helyiek csak Zöld Templomnak hívnak. A Chan See Shu Yuen klán építette, mely a kínai családhoz tartozó bevándorlók itt szállhattak meg.

 

Utána még benéztem néhány boltba és a kínai piac környékén készítettem pár képet a boltokról, utcai kifőzdékről, utcákról.

   

Gondoltam ma is megpróbálom hazafelé indulva megnézni végre a Masjid Jamek mecsetet. Persze megint nem tudtam bemenni, mert már negyed 1 volt, és fél 1-ig lehet látogatni, utána ima volt.

Így az Ampang uton elindultam hazafelé. Útközben még bementem egy parkba, ahol fel lehet jutni a KL toronyhoz.  

 

Körbenéztem a lábánál, majd a domb másik oldalán lesétáltam, ahol felfedeztem, hogy ezen az oldalon van ingyenes kis busz járat a toronyhoz.

Utána a KFC-ben vettem ebédet.

Visszamentem a szállodába és egész délután a medansznál napoztam, úszkáltam.

 

Este Peti 10 körül ért vissza munkából és utána elmentünk egy arab étterembe vacsorázni.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://medansz.blog.hu/api/trackback/id/tr632332508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása