Kuala Lumpur - 09. 07. Kedd

2010.09.27. 18:37 medansz

Reggeliztünk szokásosan a szállodában, Peti elment dolgozni, aztán szép lassan elindultam a Petronas torony felé.  Mára az volt az egyik program, hogy Peti helyi kollegái meghívtak minket ebédelni egy japán étterembe, a Petronas toronyban.

Megnéztem útközben a Malajziai turisztikai centert , ami több épületből áll (Matic = Malajzia Turisztikai Információs Complex), ahol szereztem még pár térképet, későbbi utazásainkhoz is. A fő épület 1935-ben épült. A háborúban a brit hadsereg irodája volt. 1941-ben a Japán megszállás idején a japán császári hadsereg székhelye volt. A Maláj parlament első ülésété 1959-ben itt tartotta. A Kulturális Minisztérium felújította az épületet, közben újabb szárnyakat építettek a fő épülethez, és 1988-ban nevezték el MATIC-nak. A turistáknak tippeket, tanácsokat, útmutatást adnak, utazási iroda is van, és széles sávú ingyenes internetet is lehet használni. Van még itt: pénzváltó, boltok, Cocoa Boutique, számos hagyományos kézműves bolt, Saloma Színház, étterem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majd elindultam a tornyok irányába

 Utána a Petronas-tornyok  lábánál készítettem pár képet, megismerkedtem egy Ali nevezetű török sráccal. Beszélgettünk pár mondatot, szokásosan, hogy ki honnan jött, ő örült nekem, h én madzsar vagyok.  Alanyából jött, Balira megy tovább, csak vízumot intéz. Én lefényképeztem őt a saját gépével, majd ő engem az enyémmel. Aztán ment mindenki tovább.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Itt már kezdett kisütni a nap, a szokásosnál is melegebb lett így.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bementem a centerbe...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Megvártam Petit és 3 kollegáját. Megkerestük az éttermet, rendelés és ebéd. A biztonság kedvéért valamilyen sült csirke szerűséget és sült krumplit kértem, próbáltam biztosra menni. A többiek számomra mindenféle érdekes dolgokat ettek. Pár dolgot megkóstoltam, nem akartam illetlen lenni, de azért mindent nem vállaltam be. Petinek ízlett, amit rendelt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Majd ők visszamentek dolgozni, én gondoltam sétálok tovább a városban, de annyira meleg lett, hogy visszamentem a szállodába medanszozni, napozni. Délután még esett egy kicsit az eső, utána elindultam kicsit sétálni. Hennáztattam az egyik bokámra. Este visszamentünk a kínai piacra, a szuper karóra nem működött, így ki kellett cserélni. Ezután egy másik árusnál is vettünk egy újabb karórát. Én találtam jó nagy övtáskát, amibe még a fényképező, utikönyv és egyéb cuccok is beleférnek, így nem kell hátizsákoznom. Utána visszamentünk a szállodába.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://medansz.blog.hu/api/trackback/id/tr922327544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása